
Kia Corporation i Rafael Nadal podjęli współpracę na kolejnej płaszczyźnie i uruchomili „Kia Clubhouse”. Dzięki nowej inicjatywie gra w tenisa ma stać się jeszcze bardziej dostępna, chodzi również o zainspirowanie do gry kolejnej generacji fanów tenisa. Impreza inauguracyjna odbyła się w Paryżu z udziałem 18 dzieci z lokalnej organizacji “Fête le Mur” i sześciorga dzieci z klubu tenisowego „Gennevillois”. Zgodnie z hasłem marki Kia „Movement that inspires”, dzieci podróżowały elektrycznym EV6 i najpopularniejszym SUV-em marki – Sportage.
W dniu przyjazdu dzieci otrzymały prezent w postaci sprzętu do gry w tenisa marki Babolat – pamiątkę, która wzmocni u nich miłość do gry na całe życie. Rafael Nadal niespodziewanie pojawił się, by osobiście powitać dzieci i podzielić się z nimi tym, co zainspirowało go do gry.
21-krotny zwycięzca Wielkiego Szlema i ambasador marki Kia na świecie powiedział: „Fundacja Rafa Nadal wykonała wiele pracy, aby wspierać dzieci, które najbardziej tego potrzebują. Niemal codziennie jesteśmy świadkami wpływu, jaki tenis i sport w ogóle mogą mieć na edukację dzieci. Bardzo się cieszę, że mogę współpracować z marką Kia przy projekcie „Kia Clubhouse”. Dzięki niemu tenis stanie się jeszcze bardziej dostępny dla większej liczby dzieci na świecie. Mam nadzieję, że ta inicjatywa zainspiruje innych do podobnych działań”.